7 Kasım 2007 Çarşamba

Bambu fidanlığı - Bambu Resimleri

17/08/2008 Bambu türlerinden bazı fotoğrafları bugün çektim ve ekledim.Şu sıralar hızla uzamaya ve kök bölgesinde yayılmaya başladılar.Ancak bodur çeşitler için bunu söylemek kolay değil.
Tavşan zararı oluyordu.Her gece gelip yeni sürgünleri sırayla yiyorlardı.Bunun çözümünü bir miktar pomarsol forte kullanarak buldum.Bir süredir bu zararlı sanırım bahçeye girmiyor ya da girse de bambuları yiyemiyor.
İlgilenenlere sevgi ve saygılarımla...
17/08/2008

17/08/2008


Resim Ekle17/08/2008



17/08/2008




17/10/2008






17/08/2008





17/08/2008







17/08/2008















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































4 yorum:

Adsız dedi ki...

Selamlar, bende Akyazılıyım (Ramaslı), İstanbul'da ikamet ediyorum, bahçemde ( Beyciler köyü içi "Orman Köyü" /Çerkezköy/Silivri ) bambu olsun istiyorum,çabuk büyüsünler 3-5 haftada 10-20 m olsunlar istiyorum, renklide olabilirler, tavsiyenizi ve yardımınızı bekliyorum, bambulara ayıracağım alan 45-50 m2'ye kadar çıkabilir. halitbaser@hotmail.com

Gökhan Altıntaş dedi ki...

çalışmalarınız için tebrik ederim, inşallah ülkemizde milletin saldırı hızından fazla buyuyebılen türler endemıklerı ezmeden yaylırlar. www.agaclar.net de kı arkadaşların aradıları bilgilere siz sahipsizniz bağlantılaımısınız bılımıyoerum ama başarılar dilerim guzel calısmalarınızdan dolayı.
Gökhan Altıntaş
CBÜ muradiye manisa

Sakarya Bambu Fidanlığı dedi ki...

Sayın Halit Başer,
Gelecek yıldan itibaren 10 tür bambu satışına başlayabileceğimizi düşünüyorum.

Sakarya Bambu Fidanlığı dedi ki...

Sayın Gökhan Altıntaş,
Teşekkür ederim.Türkiye'de ormanların yok edilme hızına bambunun bile çare olabileceğinden endişe ediyorum.İncelediğim kadarıyla bambunun en çok yetiştiği ülkelerde bambu diğer orman ağaçlarıyla karışık ormanlar oluşturmuşlar.Sorun yok yani :)))